Google Ads: Změny v nastavení vyloučení mobilních aplikací

Google Ads: Změny v nastavení vyloučení mobilních aplikací

Zobrazování reklam v mobilních aplikacích patří dlouhodobě k nejčastějším chybám v nastavení obsahové reklamy v Google Ads. Provoz z těchto aplikací ve většině případů nemá smysl a může vyčerpat značnou část rozpočtu.

Když Google ohlásil změny cílení na mobilní zařízení a vyloučení, mezi PPC specialisty panovaly obavy, že již nebude možné tento zdroj návštěvnosti vyloučit. Ty se naštěstí nenaplnily. Šlo jen o to, udělat nastavení uživatelsky přívětivější.

Změna platí od září 2018, kdy přestalo fungovat původní vyloučení domény adsenseformobileapps.com. Nově se zobrazování v mobilních aplikacích nastavuje v Nastavení kampaně v kartě Zařízení. Pokud vám tato novinka unikla, doporučujeme zkontrolovat nastavení všech kampaní v obsahové síti.

Jak nastavit vyloučení mobilních aplikací?

  1. Přihlaste se do svého Google Ads účtu
  2. Vyberte možnost Kampaně v Obsahové síti
    Filtrace kampaní v obsahové síti
  3. Zvolte požadovanou kampaň a přejděte do karty Nastavení
  4. Zvolte možnost Další nastavení a přejděte k Nastavení zařízení
    Nastavení zařízení
  5. Nastavte cílení na konkrétní zařízení
    Nastavení cílení na konkrétní zařízení
  6. Zvolte požadované sítě a nezapomeňte uložit
    Nastavení vyloučení mobilních aplikací

Doplňující zdroje:


Pomohl vám článek? Sdílejte jej s ostatními!

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *