Správa PPC reklamy

PPC z anglického Pay Per Click, česky platba za kliknutí, je jedním z nejefektivnější nástrojů online marketingu. Mezi jeho hlavní výhody patří rychle dosažitelné výsledky a efektivní kontrola návratnosti investic.

Jaké služby nabízíme?

V rámci správy PPC nabízíme několik typů služeb. Pomůžeme vám vybrat ty, které nejlépe splní vaše obchodní cíle.

Vyhledávací kampaně

Reklama ve vyhledávání je hlavním kanálem výkonnostního online marketingu. Nejčastěji oslovuje uživatele v pozdějších fázích nákupního cyklu, kteří již mají zájem o konkrétní produkt nebo službu. Základem je cílení na správná klíčová slova, vždy proto začínáme analýzou klíčových slov.

Kampaně v obsahové síti

Obsahové kampaně se využívají k rozšíření povědomí o značce i pro výkonnostní marketing. Pomocí grafických bannerů, textové reklamy nebo videoreklamy lze oslovit nové uživatele, nebo se připomenout těm stávajícím formou remarketingu. Vaše reklama se bude moci zobrazovat na stovkách zahraničních i českých webů a aplikací.

Reklama na sociálních sítích

Placenou reklamu lze využít i na sociálních sítích. Mezi největší online inzerenty patří hned po Googlu Facebook, kde lze díky přesnému cílení oslovit potenciální zákazníky a pracovat s vlastní komunitou. Inzertní prostory nabízí také Instagram, YouTube, LinkedIn nebo Twitter.

Detail služby

PPC audit

Provedeme kompletní audit vašeho PPC účtu. Zkontrolujeme strukturu, rozpočty, výkon kampaní a jejich nastavení. Nalezneme případné nedostatky a dodáme vám doporučení, která pomohou zvýšit návratnost vynakládaných prostředků do PPC reklamy.

Detail služby

PPC školení

Nabízíme individuální školení PPC ve vaší firmě. Připravíme vás nebo váš tým, abyste si PPC kampaně mohli spravovat sami. Provedeme vás základy PPC inzerce nebo odpovíme na otázky spojené s pokročilým nastavováním. Vybrat si můžete jednorázové zaškolení nebo pravidelné konzultace.

V jakých sítích inzerujeme?

  • Google Ads
  • Bing Ads
  • Sklik
  • Facebook a Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Twitter

Certifikace

Jsme certifikovaným partnerem Google. Máme proto přehled o všech podstatných novinkách a připravovaných změnách.

 

Kolik to stojí?

Vždy záleží na tom, kolik peněz chcete do PPC inzerce investovat. U menších účtů u nás správa začíná na 5 000 Kč/měsíc bez DPH. Přesná cena se odvíjí od počtu kampaní a celkovém kreditu investovaném do PPC reklamy.

Zjistěte, jestli se vám vyplatí investovat do PPC reklamy, vyplněním krátkého dotazníku.

Pokud s PPC kampaněmi začínáte, bude nutné provést analýzu klíčových slov, nastavit kampaně, webovou analytiku a měření. Pomůžeme vám také se založením účtů (reklamní účty jsou u nás vždy vlastnictvím klienta). Balíček základního nastavení včetně správy za první měsíc dodáváme za 10 000 Kč bez DPH.

30 minutová konzultace zdarma

Poradíme, s čímkoliv si nevíte rady. Nezávazně. Vyplňte svoje kontaktní údaje a ozveme se vám.

Reference

Jiří Neužil, NK Translators

Působíme ve vysoce konkurenčním prostředí. Digipanda nám pomohla efektivně nastavit a průběžně ladit naše PPC kampaně. Dvouciferný růst, který si každoročně držíme, je zásluhou také jejich skvělé práce a odbornosti v online marketingu.

Jiří Neužil CEO NK Translators
Andrea Hrubá, Flowmon Networks

Jsme IT firma a expandujeme do celého světa, Digipanda pochopila náš byznys a nastavila pro nás efektivní kampaně, díky kterým roste počet leadů.

Andrea Vaverková Marketing Director Flowmon Networks
Adam Šoukal, Roger

V Digipandě vytvořili nové PPC kampaně a zároveň nám pomohli s přechodem na nový web. Nakonec pro nás připravili školení, takže si PPC kampaně budeme moci spravovat sami.

Adam Šoukal CEO Roger