Tvorba digitální strategie

Strategie je základem, bez kterého se v marketingu neobejdete. Vytvoříme vám přehledný plán, jak dosáhnout obchodních cílů v digitálním prostředí. Zjistíme, kdo jsou vaši klienti, jak s nimi komunikovat a kde je oslovit.

Komu je určena?

Digitální strategie je určena jak začínajícím podnikatelům a startupům, tak i déle fungujícím firmám, které chtějí investovat do digitálního marketingu. Strategie by vám měla pomoci dosáhnout lepší návratnosti investic do online marketingu. V ideálním případě by měla být zpracována před tvorbou webu.

Jak to probíhá?

Pracujeme ve třech fázích:
  1. sběr dat a analýza
  2. tvorba strategie
  3. implementace

Na začátku se budeme hodně ptát. Zpracujeme analýzy, hloubkové rozhovory, případně vytvoříme experimentální kampaně. Zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci a pomocí jakých nástrojů na ně lze cílit v různých fázích nákupního cyklu.
Jakmile budeme přesvědčeni, že máme dostatek informací, vrhneme se do samotného zpracování strategie. Výstupem je ucelený dokument, který vám udělá jasno v tom, jakou cestou se v digitálním prostředí vydat.

Postup krok za krokem

Sběr dat a analýza

Audit stávající situace
Analýza konkurence
Webová analytika
Mapování zákazníků a nákupního procesu
Web a SEO
Testovací kampaně
Sběr klíčových slov

Tvorba strategie

Ze získaných podkladů z předchozí fáze vypracujeme digitální strategii.

Implementace

Vypracovaný dokument vám předáme nejlépe na osobní schůzce, kde se zároveň domluvíme na následujícím postupu.

Co je obsahem digitální strategie?

(vzorový obsah, jednotlivé části se mohou lišit)

Audit aktuálního stavu
  • Audit webu
  • Audit obsahu
  • Situační analýza PR
Analýza konkurence
  • Česká konkurence
  • Zahraniční konkurence
Cílové skupiny a segmentace trhu
  • Definice cílových skupin
  • Demografické informace
  • Psychografické informace
Průchod zákazníka funnelem see-think-do-care
  • Fáze See (obsah, kanály)
  • Fáze Think (obsah, kanály)
  • Fáze Do (obsah, kanály)
  • Fáze Care (obsah, kanály)
Komunikační strategie
  • Vlastní kanály (web, blog, newsletter, sociální sítě,…)
  • Placená propagace (PPC, influence marketing,…)
  • PR a media relations

Digitální vs. obsahová strategie

Digitální strategie v našem podání doplňuje nedostatky rozšířenějších obsahových strategií. S těmi jsme začínali i my a děláme je do teď, protože věříme, že mají v rámci marketingu také své místo. Většina klientů ale ve skutečnosti potřebuje více. Jaký je tedy mezi nimi rozdíl? Jednoduše řečeno, v obou strategiích zjistíte, jaký obsah tvořit, v digitální navíc i to, komu a jak jej nejlépe doručit.

Proč u nás?

Na strategie se zaměřujeme, protože zde vidíme největší mezeru v současném marketingu. Specializujeme se na B2B, technologie, startupy a další zajímavé projekty. Většina našich klientů navíc působí na globálním trhu. Souhlasí to s vaším zaměřením? Pak jsme tu pro vás.

Pokud vás zajímá víc, napište nám. Rádi si s vámi domluvíme nezávaznou konzultaci.

Kontaktujte nás

Reference

Andrea Hrubá, Flowmon Networks

Jsme IT firma a expandujeme do celého světa, Digipanda pochopila náš byznys a nastavila pro nás efektivní kampaně, díky kterým roste počet leadů.

Andrea Vaverková Marketing Director Flowmon Networks